Alla inlägg under april 2010

Av sofie larsson - 26 april 2010 19:29

i'm back! .. haha tur att jag inte är någon känd bloggare, för dom skulle  mina så kallade fans va arga på mig .. inte duktig på uppdatering jag ;p ! 

men inte haft ork eller ngt till de!

är sjuk också ;/ de gillas absolut inte.. vart de i ngr dagar nu, så får hoppad de blir bättre snart!

men nu ska jag ta ett bad och krypa ner i sängen!

ville bara uppdatera lite!

ha en fortsatt bra måndag!

Av sofie larsson - 16 april 2010 23:31

nej nu får de bli sängen är såå jävla trött!

uppdaterar bättre imorron!

godnatt.

Av sofie larsson - 16 april 2010 21:23

 

är på jääääävligt bra humööör idag ! :) .. 

förutom att jag har väldigt väldigt tråkigt! 

men ändå!



sööötnos!



Av sofie larsson - 13 april 2010 22:19

sommaren är verkligen påväg!


dagen tillbringade tsm med josefine, var ute i de fina vädret , åt glass och snacka om massa olika saker, var mycket trevligt! <3 ..annars inte hänt så mke idag!


pierca mig ju igår och nu ser de ut som jag har fått en rak höger på läppen jätte svullen är den .. får hoppas på att svullnaden går ner snart! 

men har absolut ingenting o skriva så de är bara onödigt.. men ville iaf skriva nåt..

kommer nog med ngt roligare imorron!:)

för nu måste jag sova! godnatt.



Av sofie larsson - 13 april 2010 13:23

                                    helluu.. 


blev ingen skola för mig idag , blev ist vc.. fick tabletter och en annan salva.. så hoppas verkligen att de löser sig nu!


älskar vädret gör jag också! sooolen skiner och de är ungefär 10 grader varmt, kanske inte så mycket men de räcker för mig =) .. så ut och träffa josse sen, när hon har slutat skolan!



och jag är riktigt stolt över mig själv har äntligen fått de gjort! har piercat läppen!

 

men skriver senare.. ska duscha o så nu !

Av sofie larsson - 11 april 2010 21:48

                             förlåt för en sån j*vla dålig uppdatering!


vart lov och grejer och jag har kännt att jag inte riktigt haft ork till bloggandet.. men imorgon är de måndag och ny vecka .. då lovar jag att de kommer bli bättre!

vart en bra vecka iaf.. vart i forshaga hos teres hela veckan typ!<3

även träffat fredrik<3

och helgen med josse typ iaf lördag&söndag! :)


i morgon är de skola igen ååååååångest .. men inte långt kvar till sommarlov nu faktiskt.. men nu ska jag snart lägga mig!

men godnatt alla sötnosar!

Av sofie larsson - 3 april 2010 18:37

godkväll!   


sitter ute på balkongen idag med!

idag haar jag shopppat med papppi ;*
köpte;

en skinnjacka

två par strumpbyxor

en vit tunn tröja

sen lite smått

presenter oså.


imorgon blir de hemfärd då :( . de enda posetiva är att få träffa vännorna.. de andra kan kvitta!

sitter just nu och kikar på några snygga pojkar vi basket planen! kanske ska gå ner!  haha nejdå skämtosida!


dom andra ser på hockey .. så jädrans tråkigt och speciellt nu när färjestad har åkt ut! sopor är dom!

men uppdaterar senare kanske!



denna t-shirt köpte jag igår tyckte den va söt!

 

Av sofie larsson - 2 april 2010 22:33

haft en trevlig kväll här hos morfar& ann-louise :) ..

suttit och tittat på talang o ätit massa gott :) ..

men blir strax lägga sig i sängen och sova.. något jag saknar är min säng :(:( .. men men får stå ut i två nätter iaf haha:) ..

men ni får sova så gott så hörs vi imorgon!    

pussss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards