Direktlänk till inlägg 7 juni 2010

Rubrik saknas

Av sofie larsson - 7 juni 2010 13:11

tjenixen !

dagen började med att jag gick upp klockan sex och duscha , åt & klädde mig.. sedan skulle pappa köra mig till bussen, då fick jag panik för hitta inte mitt busskort, trodde de låg i plånboken hos josse, så vi åkte dit.. men där låg den inte ;o ;o .. så ringde jag mamma då låg den i väskan.. då fick vi åka tillbaka.. sen jaga jag & pappa bussen ett tag haha ! sen kom jag äntligen på !

men sen kom jag till skolan, hade en jävla lektion.. sen sluta vi..

imorgon har vi en lektion mellan 10-12 .. sen slutar vi.. sen är jag ledig onsdag, torsdag. :) sen skolavslutning på fredag ! fy va skööönt de ska bli!

men nu ska jag ut i den sköna vädret skriver sen ikv!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie larsson - 19 juli 2010 01:17

usch , fy & blää..börjar nyktra till nu.. lite iaf skönt är väl de! vart en bra kväll med brudarna och grabbarna! imorgon blir de stan med teres :) .. inte träffat henne på ap länge så ska bli sjukt kul! <3 bussen går ett imorron så dags för...

Av sofie larsson - 16 juli 2010 11:56

asså sorry för sveriges dåligare uppdatering... men känner som sagt ingen lust till de nu när de är så fint väder ute.. vart i stockholm hela denna vecka då har jag inte heller haft tid.. men jag lovar de kommer bli bättre ..   men nu ska jag f...

Av sofie larsson - 11 juli 2010 00:41

längesen jag skrev .. nuigen.vart ett par dagar som har vart kanon , med underbara människor! <3 . ingen lust till att blogga precis.. känns som jag inte har ngt att blogga om , men har säkert massor! iaf på tisdag åker jag till stockholm, sk...

Av sofie larsson - 29 juni 2010 11:13

godmorgon! ännu en dag med fint väder! :) .. ska snart käka lite sedan dra iväg och sola med brudarna! :) skriver nog mer ikväll om jag hinner :) ...

Av sofie larsson - 27 juni 2010 23:28


längesen jag skrev nu.. hänt ganska mycket dom senaste dagarna! haft de kanon bra med underbara människor! <3 orkar inte skriva alltinng här.. men ska försöka bli lite bättre och skriva här.. men är så fint väder ute så är ute jämt!  ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards