Alla inlägg den 6 juni 2010

Av sofie larsson - 6 juni 2010 23:01

som vanligt är jag lika dålig att uppdatera, menmen.. känner inte ork till de när de är sånt fint väder.. men kan berätta lite på helgen nu iaf !


fredag; var på 3:ornas student.. fyfan va jobbigt de va ;/ vissa av er kanske jag aldrig mer ser?! .. & ngr kanske bara en gång om året eller något.. de känns inte bra överhuvudtaget.. men efter de att vi sagt hejdå till alla så åkte jag och teres hem till mig , bytte om & hämta lite alkohol .. sen vidare till teres .. sen börja vi dricka då kom daniel , sedan kom baraa.. sedan kom saraab & annie sen kom simon, sen josse & carro :) .. sen fick vi veta att de inte var ngn fest i deje så några av oss drog till forshaga.. där fick jag säga hejdå till wadiz <3<3<3<3 kommer sakna dig så förbannat mycket vännen :( .. <3 men du har lovat att vi ska ses även om de långt mellan oss!

sedan sa jag även hejdå till max, men han kommer ju tillbaka i höst iaf.. <3  de var min fredag.


lördag; låg ute och sola typ i ngr timmar, sen drog jag ut med saraab vi satte oss i lekparken och prata och hade allmänt mys :) <3 sen kom även angelica & baraa !:)  de blev en lugn lördag skönt de med :)


och idag söndag ; sov ungefär till halv tolv. sedan drog jag upp gjorde mig lite mat, satte mig vid datorn, sen kom pappi och hämta mig och körde mig till josse , jahg och josse låg ute i solen, BLIVIT GANSKA BRUN :D:D .. sedan spela vi cub & åt grillat mycket gott ! sedan åkte jag hem.. :) ..


nu ska jag snart sova för ska upp om 7 timmar .. så de kanske är dags.. men lovar att jag ska börja uppdarera mig bättre i bloggen!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards