Alla inlägg den 7 juni 2010

Av sofie larsson - 7 juni 2010 22:12

vart en bra dag idag, ppappi körde mig till teres förut för vi skulle sola.. men så var inte de där jävla badhuset öppet så blev ingen solning.. men då kom teres & mikaela på att dom skulle bada så jag ringde även saraab så drog vi 4 till älven, men där kom dom inte i ;o .. så vi drog till skivan där tog teres sitt första dopp för i år ! duktig hon! mikkan hade badat tidigare.. jag & saraab satt på bryggan som två badkrukor! haha ;) .. sen satt vi där och chillla och hade de allmänt mys, sedan drog vi tillbaka in mot deje, så vi har fått oss en redig promenad idag .. när jag kom hem så käkade jag lite o så ..


har även pratat med pappi& mammi . och vet ni va ? :D:D .. jag ska antaligen få en hund!!! :D sofy is happy face kan jag lova!  en liten chihuahua är vi sugna på :D

  titt så söööt! ska kolla runt på lite olika kennlar så får vi se vilken kennel som verkar bra ! :)



men nu ska jag sooova .. uppdaterar imorgon igen.. antingen efter eller före skolan de märks imorgon :) godnatt.

Av sofie larsson - 7 juni 2010 13:11

tjenixen !

dagen började med att jag gick upp klockan sex och duscha , åt & klädde mig.. sedan skulle pappa köra mig till bussen, då fick jag panik för hitta inte mitt busskort, trodde de låg i plånboken hos josse, så vi åkte dit.. men där låg den inte ;o ;o .. så ringde jag mamma då låg den i väskan.. då fick vi åka tillbaka.. sen jaga jag & pappa bussen ett tag haha ! sen kom jag äntligen på !

men sen kom jag till skolan, hade en jävla lektion.. sen sluta vi..

imorgon har vi en lektion mellan 10-12 .. sen slutar vi.. sen är jag ledig onsdag, torsdag. :) sen skolavslutning på fredag ! fy va skööönt de ska bli!

men nu ska jag ut i den sköna vädret skriver sen ikv!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards