Direktlänk till inlägg 19 juni 2010

Rubrik saknas

Av sofie larsson - 19 juni 2010 00:53

hellu ! :) blogga inge igår.. för då var de min födelsedag och hade mkemke annat och tänka på de! de var en helt kanon dag! <3 tack tjejer! fast kom på att klockan är över tolv så fyllde egentligen år i förrgår.. men ni fattar haha..

ligger just nu i sängen och kan absolut inte sova :( . teres bby sover här, men hon har sovit dom senaste timmarna känns de som haha!


& föresten .. ska pröva en hund på foder också!

en lapphund jätte jätte söt är han!


lägger upp en bild på en lapp hund nu ..  men de är ju inte den jag ska ha .. min är sötare hihihi! :D


såå söta är dessa hundar, föll för dom direkt! så ska hämta en sån här hund i slutet av juli! :) ..


men nu ska jag göra något annat !

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie larsson - 19 juli 2010 01:17

usch , fy & blää..börjar nyktra till nu.. lite iaf skönt är väl de! vart en bra kväll med brudarna och grabbarna! imorgon blir de stan med teres :) .. inte träffat henne på ap länge så ska bli sjukt kul! <3 bussen går ett imorron så dags för...

Av sofie larsson - 16 juli 2010 11:56

asså sorry för sveriges dåligare uppdatering... men känner som sagt ingen lust till de nu när de är så fint väder ute.. vart i stockholm hela denna vecka då har jag inte heller haft tid.. men jag lovar de kommer bli bättre ..   men nu ska jag f...

Av sofie larsson - 11 juli 2010 00:41

längesen jag skrev .. nuigen.vart ett par dagar som har vart kanon , med underbara människor! <3 . ingen lust till att blogga precis.. känns som jag inte har ngt att blogga om , men har säkert massor! iaf på tisdag åker jag till stockholm, sk...

Av sofie larsson - 29 juni 2010 11:13

godmorgon! ännu en dag med fint väder! :) .. ska snart käka lite sedan dra iväg och sola med brudarna! :) skriver nog mer ikväll om jag hinner :) ...

Av sofie larsson - 27 juni 2010 23:28


längesen jag skrev nu.. hänt ganska mycket dom senaste dagarna! haft de kanon bra med underbara människor! <3 orkar inte skriva alltinng här.. men ska försöka bli lite bättre och skriva här.. men är så fint väder ute så är ute jämt!  ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards