Alla inlägg den 23 februari 2010

Av sofie larsson - 23 februari 2010 21:30

Teres carlberg! <3


tänkte nu skriva lite om min underbar vän teres , du är en helt perfekt vän gumman, allla minnen med dig dom är obeskrivliga.. vi har snart känt varann i 13 år ;o .. de är sjukt 13 år!:o  och på 13 år hinner man skapa många minnen , & många fler kommer de bli, jag kan inte beskriva dig med ord.. kan bara säga att jag skulle inte klara en dag utan dig.. så lova att du aldrig lämnar mig.. & lova att ingenting kommer emellan oss igen.. när jag mår piss så finns du alltid där och stöttar, även om du inte allltid mår bra själv! du är guldvärd för mig.. va som än händer gumman , så kommer jag alltid finnas för dig, stötta dig i vått&torrt!


     

Av sofie larsson - 23 februari 2010 20:03

nyss kommit hem , dagen tillbringades med teres&gunnar:) .. de var trevligt!  måstr skriva klart om min praktikplats.. hade misssat en grej ;o  så lika bra jag får de gjort.. men först blire dusch & lite käk kanske!:)

men uppdaterar senare

kysss

Av sofie larsson - 23 februari 2010 16:24

jobbat klart för dagen!:) gick fort idag faktiskt:).. tre dagar kvar sen loov:)!


sitter här med teres älskling:)  honmötte mig förut när jag gick av bussen , ätit lite oså nu .. ska snart platta håret & sminka mig sen dra in till deje:)

men nu hinnner jag inte skriva mer

hörs sen

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards