Alla inlägg den 3 mars 2010

Av sofie larsson - 3 mars 2010 23:07

Josefine gummman är här! men hon sover typ ;o .. fast tog på hennes favvo låt nu så hon kanske kan va vaken en stund till iaf(a)


sittter och tittar på masssa kläder på www.paulamyo.com  checka in allltså ! ska lägga upp några klänningar som jag blev riktigt kär i!:)

       


man kan väl inget annat än att älska dessa? ;oo helt kär idessa är jag.. pappi har iaf lånat mig den tredje klänningen, ska ha den när de blir krogen när man blir 18! fast ska ju gå ner några kilon innan de kan jag lova! höhö.



jaja , annars idag har jag vart med josse.. vi såg på bambi 2 .. självklart grina jag som alltid ;o haha. sedan gick vi till gårn och mötte teres , hennes kusiner och två till spela in en låt till våran vän ricky som gick bort i sommras .. rös i mig när  jag hörde den .. riktigt fint av er ! <3

sen gick vi hem till josse gjorde inte så mycket, sen kom pappi och hämta oss .. åkte hem till mig såg på andra avenyn .. sen gick josse o la sig typ haha. men ska strax sova jag med (yy) ..

men hööörs imorgon !

pusssss

Av sofie larsson - 3 mars 2010 13:28

fyfan va jag är  tröttt ;o ändå har jag soviit dret länge ! herregud .. måste nog få i mig lite vitaminer elr nåt .. för  såhär trött har jag inte vart på jätte länge, menmen ska iaf strax o möta jossse =) får se va vi hitttar på .. hinner inte skriva så  långt inlägg nu .. så gör de senare när jag kommer hem .. för måste hinna sminka mig o så nu!

pussssss!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards