Alla inlägg den 14 mars 2010

Av sofie larsson - 14 mars 2010 18:23

dålig uppdatering idag och igår ..  men igår kom jag hem vid ett och hade världens mensvärk.. så sov till halv tre.. sedan drog jag till baraa&saraab .. gjorde mig i ordning oså där.. sedan drog vi iväg på UKM .. va där bägge dagarna, de var väl helt okej (y .. visst fanns de ngr som de hade kvittat o så men de funka.. efter ukm igår drog vi till wadiz och drack och umgicks lite.. de var trevligt :) .. teres drog hem tidigare men jag och saraab tog bussen vid två från forshaga!  sen drog vi hem ock sov.. sedan vakna jag vid halv ett , sen kom pappi och hämta mig ,  sen kom love hit :)<3 .. tog med han ut och åkte pulka och massa lek i snön.. sedan lira vi lite innebandy ! haha go du är love.. kan inte fatta att du är 2 år snart.. tiden går såååå fort .. sedan käkade vi .. sedan badade jag han! haha tog ett tag och få upp han från badkaret men de gick till slut !  men nu har precis brorsan hämtat han .. så nu blire ngt och äta för mig sedan tillbringas resten av dagen i sängen .. & en bra film!:) ..

uppdaterar kanske senare..


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards