Alla inlägg den 16 maj 2010

Av sofie larsson - 16 maj 2010 21:43

tycker inte de är någon hit och blogga längre ;s .. bara ibland när man vill skriva av sig.. fick låna säsong 1 av one tree hill förra veckan av teres, kollade klart ppå hela under en hel dag och kväll.. och idag har jag även kolla om .. inte sett klart hela än.. men snart.. man kan ju inte tröttna på de ;o  de är ju sjukt... hade en helt okej kväll igår också.. drack typ ingenting.. tror jag börja luta åt nykterist hållet faktiskt ;o . de är ju ssjukt . men bra!! 

men känner att jag har skriver onödiga grejjer..

ska försöka blogga så ofta som möjligt nu iaf! lovar!

slänger även in en bild på mig ! fått riktit långt hår också ;o  

Av sofie larsson - 16 maj 2010 21:20

tänkte skriva lite om en underbar vän till mig..

denna tjej är den absolut klockrenaste person jag känner , finns verkligen ingen som dig.. din humor, din personlighet, din omtänksamhet.. allt .. alla våra minnen alltså.. oslagbara!! och fler ska de bli kan jag lova!  kan verkligen snacka med dig om allting och jag vet att de stannar hos dig! .. tack för allt du har gjort för mig, du ska bara veta hur tacksam jag är!  och tvivla aldrig på att komma till mig om de är något. för finns för dig dag som natt!

du och jag hand i hand livet ut<3

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards