Alla inlägg den 17 maj 2010

Av sofie larsson - 17 maj 2010 14:22

godmorgon! :)

inge bra väder idag heller.  usch på detta..

men idag ska jag plugga iaf ! sen träffa en kompis oså..

sen senare får jag se va som sker och händer!

har inte så mycket att skriva just nu..

så kanske kommer ett inlägg senare!

ha en bra dag så länge! =)


Av sofie larsson - 17 maj 2010 00:06

idag var jag verkligen sugen på att skriva.. eller känner att jag behöver skriva av mig..

sitter och funderar och funderar.. tur att de inte är skola imorgon iaf!


jag har inte en aning om hur jag ska göra med han heller.. vissa dagar känns allting så jävla bra, och vissa dagar känns de som man har nått botten ännu en gång.. ingen har sagt att kärlek ska va lätt.. men inte så här jävla svår heller!  villl inte att du ska vända ryggen och gå .. och förlåt för hur jag har betett mig nu på sista tiden,  men du vet att du är den jag vill ha .. .. och om du verkligen har äkta känslor så hoppas jag att du låter mig få lite space och tid att tänka ..


skönt att få detta skrivit känner jag!

men nu får de blir sängen för min del!

godnatt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards